PR-festival

Vandaag stond de VS-indoormeetig op het programma. Naar jaarlijkse gewoonte werd het terug een marathonmeeting die ’s morgens startte met jeugdwedstrijden om pas laat op de avond te eindigen met 4x200m wedstrijden. Het organisatieteam slaagde er, samen met tientallen gedreven medewerkers en juryleden, opnieuw in om dit huzarenstukje tot een goed einde te brengen! Chapeau! Ook voor de FEThrowers werd het een onvergetelijke dag. 8 van onze werpers kwamen in actie en maar liefst 7 van hen konden met een (stevig) PR huiswaarts trekken.
2018, prima gestart!

Traditioneel is het Provinciale kampioenschap indoor de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar. De FEThrowers kwamen met 7 atleten aan de start van dit kampioenschap en deden het voortreffelijk! Met 5 persoonlijke records, 2 bronzen medailles en 2 titels kunnen we dan ook zonder enige twijfel spreken van een geslaagde start van 2018! Hopelijk is de toon gezet en zijn we vertrokken voor een fantastisch werpjaar.
Mooi eindejaar!
Het is druk in de topsporthal deze tijd van het jaar. Opnieuw stond er een indoormeeting geprogrammeerd, deze keer georganiseerd door STAX. Zoals gewoonlijk werd het drummen aan de kogelstand met lange, niet ideale wedstrijden tot gevolg. Hoedje af voor de juryleden en medewerkers die instaan voor een vlot verloop want het zijn lange, vermoeiende dagen! De FEThrouwers deden het schitterend en eindigen een onvergetelijk 2017 in schoonheid!
Clubrecord
Amper 3 dagen na de vorige indoormeeting stond, traditioneel op 2de kerstdag, de wedstrijd van RCG op het programma. Deze keer waren het Myrthe Van der Borght, Cédric Broeckaert, Pieter Vandenborne en Steven Lucas die voor de FEThrowers in actie kwamen. Myrthe en Cédric waren om diverse redenen niet echt tevreden over hun prestatie. Pieter en Steven lieten dan weer zonder veel techniektrainingen mooie prestaties noteren.
De kop is eraf!
Vandaag, zaterdag 23 december, stond de eerste indoormeeting op het programma te Gent. Het was Febe Vandewalle (ASVO) die voor de FEThrowers de spits mocht afbijten. Febe trok als 2de jaars cadet naar de Topsporthal om er aan het kogelstoten deel te nemen. Door de 44 deelneemsters werd het een lange wedstrijd waarin goed presteren niet evident was!
VS-indoor
Langs deze weg nodigen we u graag uit voor de VS-indoormeeting op 13 januari 2018. Vlierzele Sportief zorgde ervoor dat vanaf cadet elke categorie aan z’n trekken kan komen in het kogelstoten. Het uurrooster kan u hieronder raadplegen. Tot slot geven we u ook nog graag het uurrooster mee van het Provinciaal indoorkampioenschap op 6 januari 2018. Beide wedstrijden gaan door in de Topsporthal te Gent.